Kokkolan Aluetaksi Oy
Taksi 0440 568 887
KELA 0800 415 720 (pyydä auto KP 1138 tai inva-auto KP 1538)
Ilman erillistä tilausmaksua
KELA-taksipalvelun tuottaa Tampereen Aluetaksi Oy

Laatulupaus

Arvoisa asiakkaamme!

Tämä on joukkoliikennelain (869/2009) 48 §:n mukainen laatulupaus. Se on saatavilla Internet -sivuiltamme www.kokkolanaluetaksi.fi sekä autoistamme.

Meille tärkeitä asioita ovat hyvä palveluasenne sekä henkilöstön työtyytyväisyys. Tyytyväinen asiakas on meille kunnia-asia. Näissä asioissa haluamme olla edelläkävijöitä. Kannattavalla liiketoiminnalla varmistamme paikkamme myös tulevaisuudessa. Bussimme toimii Kokkolan Aluetaksi Oy:n aputoiminimellä WestBus.

PALVELUMME

• Soittamalla ilmaisesta päivystysnumerosta 0440 568 887.

PALVELUISTA SEKÄ NIIDEN MUUTOKSISTA JA PERUUTUKSISTA TIEDOTTAMINEN

Aina kun päivystämme, puhelimemme vastaa asiakkaiden toivomiin esim. erilaisiin ”muutoksiin”.

Tiedotamme palveluistamme sähköpostitse, internet-sivuilla, sosiaalisessa mediassa, paikallislehdissä, puhelimitse sekä suoraan asiakkaille.

HENKILÖSTÖ

Henkilöstön asiakaspalvelu ja joustavuus ovat kilpailuvalttimme. Osaava, ammattitaitoinen ja motivoitunut henkilöstö on yrityksemme tärkein voimavara. Henkilöstö osallistuu säännöllisesti pidettäviin koulutuksiin ja aktiivisesti yritystoiminnan kehittämiseen. Kielitaitomme; suomi, ruotsi, englanti. Kuljettajilla yrityksen matkapuhelimet ja lisäksi 24 t päivystyspuhelin. Työterveyshuoltosopimus Botnia ry:n kanssa.

TOIMITILAT JA AJONEUVOT

Toimitilat:

Yritys toimii omissa vuonna 2014 valmistuneissa toimitiloissa osoitteessa Joukahaisenkatu 4, 67900 Kokkola.

INFORMAATIO JA LIPPUJÄRJESTELMÄT

Autoissamme on taksi- ja joukkoliikennemittarit. Matkan hinta määräytyy yleisen taksi taksan mukaan tai erikseen sovittaessa ennen ajettavaa matkaa. Kaikissa autoissa on korttimaksupäätteet. Maksuvälineinä käyvät yleisimmät maksukortit ja käteinen.

ASIAKASTYYTYVÄISYYDEN MITTAAMINEN

Toimintamme kehittämiseksi keräämme asiakaspalautetta sähköisen median ja suorien palautteiden muodossa. Yritys on vuonna 2013 ja 2014 saavuttanut korkean Suomen Asiakastiedon myöntämän Rating Alfa -luokituksen johon yltää vain, joka kymmenes suomalaisyritys. Edellä mainitusta saavutuksesta yritys kiittää asiakkaitaan ja pyrkii entistä parempaan palveluun.

REKLAMAATIOIDEN KÄSITTELY

Käsittelemme kaikki asiakaspalautteet mahdollisimman nopeasti ja olemme asiakkaaseen yhteydessä. Kirjaamme saamamme reklamaatiot sekä niiden välittömät ja ennaltaehkäisevät toimenpiteet. Opimme virheistä ja pyrimme olemaan niitä toistamatta. Käsittelemme tapauskohtaisesti mahdolliset hinnanalenukset ja vahingonkorvaukset. Vakuutusturvamme on kattava.

Valitusten käsittely, hinnan palautus, sopimuksen purku ja vahingonkorvaukset
Särkyneistä tai hukkaan menneistä matkatavaroista tulee ilmoittaa mahdollisimman nopeasti kuljettajalle tai numeroon 0440 568 887. Palautteet päivystysnumeroomme 0440 568 887.

Toimintamme on vakuutettu ja vakuutukset kattavat varsinaiset vahingot. Vakuutukset tarkistetaan vakuutusyhtiömme kanssa vuosittain.

Lisätietoja numerosta 0440 568 887 tai sähköpostitse timo.pajunpaa@netikka.fi